Tisdag - Suck.

Idag har det varit så sjukt jobbigt.
Vaknade 1000ggr natt av något. . . Sen klar vaken kl.tio. Men så jävla ont överallt. Och inga ipren kvar.
Så jag klädde på mej och fixade mej lite och åkte in till stan, höll på att somna hela tiden, det tar på kraftern det här med att vara förkyld :P
Köpte ipren och sen gick jag å vaxade benen,  fy faaan i helvete vad ont det gjorde nu. . ?  Why?
Somnade nästan när jag låg där, tur att hon är så prat glad.
On bad mej btw att baka lussebullar tills ders kväll på torsdag, blev gratis inbjuden dit och tre gratis vaxning om jag skulle göra det.
Hon skulle hur som helt ringa imorgon om hon ville ha. Så vi får se :)
Jag skulle LÄTT ställa upp, fast jag är ju sjukt. Så då kommer ju alla bli det. .
jaja, får se hur det blir som sagt.

efter en trevligt pratstund med henne så åkte jag till jobbet. Och jag var seeeg, så jävla seg.
BÖrjade kl ett och var klar kl fem.  :O  En hel timme extra. 

Väl hemma igen bäddade jag ner mej i soffan, och på med TV.  Somnade såklart.
Vaknade lagom till andra avenyn.  Sen efter det flyttade jag mej hit.
Jag är helt slut.
Imorgon ska jag köra dubbel lektion. Suck.
Jag vill inte ha körkort.

JAG MÅSTE VARA FRISK TILLS FREDAG!!! Em och Emma ska ut! Det här kommer blir en upplevelse vi sent kommer glömma.  Jag längtar ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0