Tisdag.

Idag körde jag bil :P Det var spännande.
Fick uppkörningstid.
Tyvärr inte före jul, som vi trodde.
Men det går bra ändå :P ;) 
Och så beställde vi  halkbanan, 12/12.
Kul? njaaa... .  . Det visar sej.

Är klar på jobbet ni också, slöade som satan  idag men det gör inget . . .  :P
Nu ska jag och hämta lite saker, typ . .bröd, grönsaker och LJUS!!  Eftersom mina igår var så bra så bra. :/  :P

Btw. Jag måste gå starta eget kurs säger farfar, annars får jag inget bageri.
Gott folk den kursen är i göteborg?
Ska töntiga -  fega jag sitta i göteborg en vecka(?) SJÄLV . . Eller hur lång nu denna kurs är .
Jag blir rädd.  :O
Jag? Starta eget? ojojoj.
Vart ska det här sluta?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0