Torsdag. 2 :)

Nästan nyss hem kommeen och mjukisarna är på. Dags att sova typ. Är as trött.
Jag och syster åkte till Gränby idag för att köpa present till mammsen  på onsdag.  Men de hon ville ha fanns inte :/  VAFAN!!  SÅ vi skulle komma tillbax på måndag. :) hoppas vi har bättre lycka då.
 Vi dumpande barnen hos mamma först :P så vi tog oss tid där bort att kolla på kläder, men inte till mej, utan till nelly. Ååh, jag hittade så mycket fint till henne.
Köpte en svart jeans klänning och en lila blommig tröja  till som hon dka ha under.
Och en jeans kjol och en rosa tröja till den :)
Men jag köpte så stor stl så hon ska få det  i julklapp. kulkul.

När vi kom tillbax så var det dags för bebisen att få mat, sen så stt Linus med henne hur länge som helst. Han är så himla söt och liten,  åså sitter han där å gullar med henne i famnen.. Haha. Jaa gullunge!



Ska gå å lägga in det sista i brasan sen läsa lite teori, så Kotta blir glad :D Sen vänta tills sötsaken ringer. 
 SEN SOOOOOOOOOOVA! Yes. JAg ÄLSKAR att sova. WOW. Det är jag oxå bra på.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0