Torsdag = Shopping

Dagen började med en så sjukt trött Emelie.  Men parvlade mej upp till körskolan och körde lite, och det märktet att jag inte sovit må jag tro.  Oj vad dåligt det gick. Men men.  Jag är duktigt iaf.
Efter den körstunden så bar det iväg hemmåt igen och Mallan stod å väntade på mej här :) Så då åkte vi till IKEA. :D    Och Andra Malin kom oxå dit.
Och herregud vad roligt vi hade.
Provade soffor, lekte köken och provade sängar. Lekte lite på kontoravdeln ingen oxå. hahaha.
Jaa, kul var det. 1.5 timmar var vi där.
Köpte, lampoe, ljus stackar, och ljus. . .
Sen bar det av till max, jag var så hungrig så jag höll på att spy. Satt å pratade lite sen åkte vi till ÖB.hahahaha
Jättepinsamt tycker jag :D  
Köpte salsadip, balsam som sluktade så jävla gott, nått som jag inte kan stava, smarties och en chokladkalender
Och tillsist GEEEENBY åkte vi,  där köpte jag julklapp till pappa 500 på dressman, två jul stjärnor till mej själv och en skjorta :D En bruuun en.  Sen var det slut shoppat tror jag. 
Varför måste jag ALLTID köpa nått till mej själv varje gång jag är på stan? ehm. . . Självdiceplin? Nej, jag tror inte det!

Titta här vad jag hittade i smatrispaketet föresten.  ;) 

image64

Ser ni ? :D  Jäääättefiiiint!

Nu ska jag gå å äta lite. Börjar bli lite hungrig.   Imorgon är det jobb och FLYTT. Bara för att tönten inte kommer.
Faaaan, jag blir så trött .Ofta jag orkar flytta? Nääh.

OVer and out.

Kommentarer
Postat av: mallan

HUR FAN KUNDE JAG PLOCKA BORT SMARTIESARNA? :'(

2007-11-22 @ 18:34:51
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha. Det undrar jag med :O

2007-11-22 @ 19:23:23
URL: http://emeeeliiie.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Emma, jag tänkte bara säga att det var väldigt kul idag ;)

2007-11-22 @ 20:01:21
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0