Torsdag.

Nu har jag legat och kollat på the voice i snart två timmar.  Så jävla mycket bra musik. .
Ska snart parvla mej upp och åka in till stan å träffa mitt guld, Malin.
Vi ska hämta hennes mikro, nyklar till lägenheten,  OCH köpa tyg till hennes tavlor :)

Det värsta med att vara sjuk är att jag har samlat på mej ett helt jävla berg med disk. När faan ska jag orka ta reda på det här? Ehmm.. Aldrig?
Men men.  Det är fint som det är (A) 
Jag undrar också varför det rinner så in i helvete i ögongen'? Inte bara i högra utan i båda nu (?)  Vafan!

Nu ska jag gå upp . . . :/ Det tar emot. Det är varmt och skönt.
Tycker faktiskt att den långa söta borde komma hit innan han åker till jbbet ;)


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0