Vart är världen på väg?

Jag är inte friks. Och det är så jävla störande.  Hatar att vara sjuk.  Bara så ni vet.

Men jajaj... Min körskolelärare vill att jag ska ta fem lektioner TILL. :O Innan jag gör upp. Va faaan. Jag blir så in i helvete arg. Jag har tagit 150 st typ  där. 
  Hon kan ju omöjligt vilja pressa mej på mer pengar frivilligt känns det som.
Kärring!!! 

Pch sen hörrö så har Uppsala inga krogar för 18 åringar längre. det här är så jävla komiskt så det är inte sant.
Uppsala, studentstaden.? Jag förstår inte.
Onsdagar ska man gå ut på är meningen ser det ut som,
Om dom skiter i skolan för att gå på krogen så förstår jag dom.
Det finns inte ett ända dansställe i den här stan.

JAg har alltid sagt att jag hatar Uppsala!!! Och inte äre mindre nu. . . .
GE MEJ ETT KÅRLEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag sova mera, så kanske pappasen kommer snart.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0