Vilken jävla måndag.

Började ganska bra, förutom att jag försov mej :P Men gör inget.
Väl inne så träffade jag en väldigt söt unge, Malin Berlin. Vi gick för att äta lite mat på Ahlbergs, men oj vad fullt det var så vi hamnade på max. Det var gott det.
Sen kom yttligare en sötunge till stan, Malin Nilsson, eller hon slutade jobbet så vi gick och träffade henne.
Vi tre gick runt å kollade en massa, köpte ljus, typg till mina tavlor, och ehm... kommer inte ihåg om jag köpte nå mer.
Men gjorde av med för mycket pengar på mej själv IGEN. Fan oxå.

Och nääh, fick inga pengar av Sofie. Precis som jag trodde.
Fy faaan vad trött jag blir. 
Seriöst. MAN GÖR INTE SÅHÄR.!!
Varför kan du inte bara vara ärlig å svara när man ringer å säga att du inte har några jävla pengar?
Det är inte du som drabbas av det här, det är faan jag. 
Jag som inte kan köpa julklappar till min egen familj.
Hoppas du känner att du har lyckats.
tack så mycket, tack, tack tack,


Btw. Jag kom på en sak. Vi köpte AS stora julkort. :D hahahah.
Typ en halv meter långa :D Hur i hela friden ska dom få plats i brevlådan? :D
Skit roliga.

Dagen äventyr vad när jag satt på golver och gjorde mina tavlor :P Då attakerade en råtta mej :O
Shitpommes vad rädd jag blev.
Den kunnde inte gå för den var så feeet så den rullade runt där på golvet.
Ringde Niklas, vad jag nu tänkte att han kunde göra åt saken :S
Men men. Tillslut var råttan i hörnet bakom roffan så jag tog en kruka å som han rullade in i. Sen gick jag å hämtade en spade och tog krukan på denå kastade ut den jäveln.
Nu kan det väll ändå inte finnas några kvar? eller?
Hahah. Förhoppningsvis inte.

Snart börjar andra avenyn.YES. SÅ bra så bra.
Nu ska jag hitta på nått kul.
Jaga råttor kanske?

Kommentarer
Postat av: mallan

du bor i ett råtthål ;P

2007-11-19 @ 19:56:13
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: Vojnov

GAAH!, utomhusråttor, på riktigt? jag kommer aldrig mer våga ta bussen ut till landet och hälsa på ditt hus. Ska vi ses snart? ; )

2007-11-19 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0