WOW.

Kl. är 17 och jag är redan hemma :O  Wow. Har jobbat,  kört och ätit lunch med Foppa.

Började med en alldes för tidig morgon för min del, men väl ute så vart jag rätt pigg :) Lite nervös för körningen, var ju trots allt två månader sen jag var där sist :P Men GUD så bra det gick.
Fast . . .det här med döda vikeln, kolla över allt samtidigt  som man gör allt annat kan jag fan inte! Det gå rinte att göra alla jävla saker samtidigt.
MEN GISSA VAD!? 
Jag ska köra upp i dec. ;)  
Min sista lektion är den 12 /12 å hon sa " så som det känns idag så kommer du ha uppkörning då"
tihi. :D 
Alltså körkort innan jul :D
Herregud. Hur ska detta gå. JAg lovar att säga till när jag klarat det så ni kan hålla er inne!

Efter körningen gick jag för att möta Foppa, vi åt sallad på Alhbergs. FySjutton .
Och efter en låång prat stund så åkte jag til jobbet.
Stressade som fan för att bli klar innan åsa åkte hem och jag hann!!! :D Så jag fick skjuts hem.
Och nu sitter jag här. Har bajs tråkigt som vanligt.

Ska ta men en macka, med philadelfia och röslök på. MUMS.

En konstig känsla i magen. Magsjuk?!  I hope not!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: sara

Jo man blir ju lite piggare när kylan slår en i ansiktet...
PS. Den där mackan lät riktigt god!

2007-11-13 @ 17:21:24
URL: http://hellmansara.blogg.se
Postat av: lookoverhere svarar:

ush hoppas INTE du e magsjuk iaf...!:P

2007-11-13 @ 17:24:53
URL: http://lookoverhere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0