107

Så många in lägg har jag skrivit och bara 48 kommentarer :O WTF!?
Men jajaj.. Hur som helst.

Jag har spelar Harpan 2007 ggr nu :P  och vunnit 214 ggr. inte så jätte bra kanske, men då ska ni veta att när jag nådde 1000 eplade ggr hade jag inte kommit upp 100 vunna ggr. Så men andra ord. Så har jag blivit bättre ;)
Jag läääär mej.
Ska spela lite till, sen är det dags att sova. Imoorgon är en stor ag, mycket ska hinnas med, tvätta, diska, elda, in till staden och köpa puder till kvällens bravader, och köra. WOW.
Hur ska jag hinna med det här? jag kommer säkert inte vara vaken förens två, tidigast.. Blä.
Skulle behöva klämma in en promenad där oxå föresten.
Skulle kunna göra såhär.

vaknar.
Börjar elda
Sätta igång tvätten
Diskar
lägger in ved i elden.
kör in till stan
köper puder
lägger in mer ver i elden
hänger tvätten.
går ut och går
lägger in ännu mer ved i elden
duschar
äter
fixar mej
mer ved in
dricker
Sen staden igen

Låter br

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0