Citat.

Kom just på ett maddis citat från igår.

" Du vet bögarna i Järlåsa. Dom cyklar till jobbet varje dag.. det är typ sex mil om dan. Alltså  typ 500 mil om året. det är typ två to the france (eller hur det stavas)"   hahahaahaha
 
Jaa, om du ändå var där :D

Kotta: Ojdå.. jag vet inte vilken dip som är vilken nu.
Vi: Det gör inget vi får smaka.
Kotta: aah, blandade ihop allt är jag höll på där.
MAddas: jaha. Så du har två dipp i en å en i en å bara gräddfil i en.
Kotta: aah, fast jag pepprade å saltade lite i den.


Ingen kommer förstå det roliga. Men herregd vad vi garvade.

elins telefon ringde. och maddis springer fram och ska svara.
 
Maddis: hallå? (tittar förvirrat på telefon och ser  att det händer en sladd där. kämpar för att få  upp sladden å sätta i hörluren i örat.)
Maddis: HALLÅ?
Människan i telefon: Hej. JAg söker Elin stenberg-
Maddis: Ja vänta. (viskar til Elin) Det är en mans röst.

Det slutade mer att det var Elins pappa. :D hahahah.
Jaa, Men gud så kul jag hade.
Kommer inte på nått mer nu.   Hade du vart där så hade du oxå garvat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0