Dag 4.

Nu är det illa. Om ni bara visste hur många gånger jag gått å kolla på den där jävla snickerskakan. Imorgon är den borta. Då åker den till jobbet så får någon onyttig själ äta upp den, Fr jag är rikgit trött på det här.
Nu harj ag haft ont i huvuder i tre dagar.
Orkade inte ens gå ut idag.. fast dagen är ju inte slut än. KAnkse får tvinga mer bror ut när han kommer :)
Han å jag ska äta laxsallad.  haha.Undra vad ha  säger om det? Men det är bara att äta å vara tyst :P
Sen kl. två har jag försökt få eld i brasan, men vet ni? DET GÅR VERKLIGEN INTE. Ger snart upp alltså.
Det är 13. 3 grader inne, så snart fryser jag ihjäl oxå.
Inget positivt det det här alltså. BLÄ.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0