Dag 5 och Fredag.

Gissa om jag föll förfrestelsen idag? Japp... cola, ships och winergum. Allt på engång.
Jag är ingen bra människa. Eller iaf völdigt väldigt svag för godsaker :D 
Jaja.. Bättre lycka imorgon.. :P 
Jag är helt slut efter den här dagen,  jobb sen åtta å sen BARN, jag orkar inte. Och vart i från får dom sin energi. ?
Förstår inte rikigt.. Jag somnade på soffan och vaknade i ett bobnedslag! Hur gick det till? Jajaj.. Var ju bara att gå upp å städa lite. Man det slutade med att jag å matilda hade lerkrig. Kul var det. 
Sen började idol å där bänkade vi oss. sen kom Åsa å då var det dagt att åka hem. 
Och nu sitter jag här. SKÖNT!
Men nu sitter jag här, i mina skitiga jobbarkläder, fett hår, å sminket undet ögonen. SÅ sexig. Vill du komma och kramas? 

Over and out. 

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sitter i taxin och är påväg nu :)

Har med lite chips, synd att du inte kan äta bara =P

2007-10-20 @ 01:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0