Emelie. .

det är jag , fast även kallad Kerstin :O FULT!! :D 

Idag har inge roligt hänt. Bara gnäll hela tiden! Blir så in i helvete trött. När ska jag få flytta? Nu? Jatack! Någon som är på till Göteborg? eller thailand? eller någon annanstans lågt från Uppsala.
Jag hatar Elisabeth.. jagg, om jag bara visste vad hon hette sen.. då skulle livet vara så mycket lättare. Så jag kunde hänga ut henne  här. För hon är verkligen körd i huvudet. Sådana som hon ska man akta sej för- Jag ska ha mina pengar sen.. Hejdå! Aldrig mer det där stället. Inte ens om ni bad på era bara knän. HATAR DEJ!

Idag har jag jobbat oxå.. Gick lite fortare än vanligt, eller en halv timme fortare. . . jaja. Jag börjar bli duktig! YES! Någon ingen klagar på som jag gör. Äntligen.

Imorgon ska jag in och äta lunch med tesen. Hon  å jag är jävligt bra på att slösa pengar.  Ännu en sak jag är bra på.




DET ÄR FÖR FAN INTE MITT FEL ATT FOLK INTE VILL GÅR TILL DITT ÄCKLIGA BAGERI  KÖPA DINA ÄCKLIGA SAKER! DÖDA KÄRRINGEN FÖR HELVET!

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Denise

varför kallas du kerstin ? :p

2007-10-08 @ 00:44:27
URL: http://baradenise.blogg.se
Postat av: Anonym

Svar: Hahaha. Det är en, Niklas heter han, kallar mej det. Bara för att jävlas, för jag hatar det så himla mycket :D
Vet inte vart han
fått det ifrån... men så är det iaf :)
Ha
det så bra :)

2007-10-08 @ 00:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0