Home sweet home

Då var jag hemma efer en biltur med Foppa. Vi hade mysigt. Åkte hem till Björn å kollade på top model och scrubs å massa annat imellan.  Vi väntade på att kl skulle bli tolv så man fick pengar.. ;)  Då drog vi till Max.
Och hörrni? v et ni att det  var kö.. bil efter bil rullade in . haha. Bara för att det var lill lördag eller löning? jag tror båda..  Sen lyssnade vi på Bubbels i bilen så det bara ekade mallan max och preem ;)  Kul var det.
Efter det drog vi tillbax till Björn för Mikaela hade glömmt sin plånbok, så medan dom sprang upp och hämtade den så vätnade jag och Foppa i bilen.
Helt plötsligt låser hon bilen.
Jag kollar lite förvånande på henne.
Foppa: Jaa, men vi är i gränby.
Alltså.. det var så jävla kul så jag höll på att dö.  Garvade så jävla mycket.  hahahah
Japp.. Ni som inte förstår kanske fattar vad jag menar. ;)

Hur som helst. Jag måste nog sova nu så jag orkar upp tills Kotta å Mallan kommer imorgon. GÄSP.

Niklas ;) Du är en tönt!

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har barbro käkat kaxpiller eller? =P

2007-10-25 @ 14:39:15
Postat av: Anonym

:O Vad säger du?
Idiot. Bara för att du tror att du är så himmla bra! (A)

2007-10-25 @ 17:12:25
URL: http://emeeeliiie.blogg.se
Postat av: Fopp

HAHAHA!

2007-10-26 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0