Hos mamma!

Japp.. idag efter en jätte god lunch på ..ehmm.. jag vet inte vad det heter. eller jag kan ine stva det. :P Så tog jag å tess en tripp på stan. Betalde körlektionerna, (blää) köpte stövlar å ett linne. Ganska nöjd över mina köp. :P  Fast.. nu finns det inte mycket pengar kvar alltså. inte så bra. Men men. Sånt som händer.
Den 16 så får jag 3100 av Sofie tex. Då blir jag rik igen. :P Sen pengar av tessan. 2000 minst. WOW. Sen 1100 varje vecka. Så det löser sej nog :P 

Jahapp.. jaa.. Nu sitter jag hos mamma. Vi  ska åka till Gränby centrum,å jag vet inte vad vi ska göra. Men hon ville ha med mej iaf. Så vi får välle se var mammasen tänkt ut nu. :) 



Det går ungefär 10000 tankar i sekunden om dej! Helvete! Allt bara snurrar .

Dags att gå å äta winergum med bror :)  Den lilla kroppen ska inte behöva trycka i sej alla dom godisarna.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mallan

och 500 till mig :D

2007-10-03 @ 18:22:12
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: EM

Hehe.SJÄLVKLART!! :) Men dej tänker jag ju på hela tiden. (A)

2007-10-03 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0