Hur dum får man bli?

Jag satte mej som sagt och kollade på grey´s anatomy.. .. .. ..  Och jaa.. först fattar jag inget. ( Jag är på anda säsongen) Och fattade inte vad som hände när Maridith (?) fci kreda på att Derek hade en fru.. Och när berättade Christina att hon var gravid?   När började Izzi och Ehm... vad han nu heter, gejta. ?

Jafg fattade verkligen inget....
Men hörrni. När jag hade kollat på  sex avsnitt så var det dagt att byta skiva, till skiva tre i den boxen.
Och jaa.. den började.. jag cik och hämtade ett päron, sen så fårgar Mateditg Christina om hon är gravid?
EHM!!! Jaa..  jag fattar  verkligen NOLL.
Men sen ramlade poletten ner.
Jag började kollar på avsnitt 9-14 i sället för 1-8.
Så jävla irriterande.!!!


Det var allt för den här gången.

OVer and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0