Idag måndag.

Idag. . eller igår blir det nu , fick jag reda på att min syster får barnet nu i veckan.  Bebisen är för liten för att det bara ska vara tre veckor kvar till beräknad tid. Så nu är det nära :)   I slutet av veckan är jag moster för tredje gången :)
Jag älskar dom små liven. Dom luktar så gott, bebis  liksom :)  Hoppas verkligen allt går bra.

Tidigare idag så var jag och åt lunch med Malin och Malin. Det var en evighet sen känndes det som jag träffade ena Malin :) Men trevligt var det. Och hoppas det blir av snart igen.
Jag shoppade som vanligt, idag blev den en (shal?) ääh. jag vet inte hur det stavas. Du vet vad jag menar :D

Sen så har jag bakat snickerskaka :D Och jaa.. jag har nog växt  en meter i omkrets  av dom. Fy fan vad goda dom är. Måste ge bort resten annars kommer det här sluta. . inge bra! 
Dags att börja träna kanske? Jaaa, jag vet  JAG ÄR LAT!  Men ibland är det tanken som räknas. Och jag tänker ofta att jag borde träna . . så OM man skulle bli smal å snygg av att tänka på träning så skulle jag vara VÄRSTA bejben! Synd att det inte är tanken som räknas, tycker jag :D

Jaja.. dags att sova kanske. ?  Jag ska ju faktiskt jobba imorgon. Vid tre. hehe. SKÖNT!
Jag har kommit på varför jag är så trött jämt. .  . sover för "lite" . Måste vara det ;) 

OVER AND OUT



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0