Linköping.

Japp,  där har jag å Malin  varit i helgen. . Hos hennes mor. Det var en trevligt å LÅNG resa :P
Väl där börjades det drickas för utgång i mjöjby skulle det bli :P hahah. Kul var det ska ni veta.
Dialekten är det finaste jag vet. Herregud. Nästan så dom blir heta bara dom öppnar munnen :D 
Kvällen slutade med en redig fylla och att vi fick in en kille på toan med oss. hahahah. Stackarn trodde han skulle få nått tror jag. :P Men mallan? hans händer ;D   Ni skulle ha sett :O 
När vi var hemma, så hittade vi inte nykeln in :P men den låg där under bilmattan tillslut. hmm. :P
jajaj. Och inte hade vi bädda heller så det fick vi göra, fulla som sjutton stod vi där :P Det gick iaf bra :D 
Somnade på kanske två sek efter att Niklas lagt på luren. :P  haha.  För prata med den söta saken innan jag somnar måste jag göra ;) 
Sen orkar jag inte ta kvällen mer detaljerad :P 

Vakande av att Malins mamma ringde och väckte oss. 11.45 . GÄSP.
Vi pravalde oss upp iaf å frukost lekte med hennes lillebror, Rasmus.
Sen bar det iväg till ÖB, Sveriges största dessutom :D 
Vi köpte pännor för fem kronor och cola för fyra kronor.  hahaha
Sen åkt vi hem å åt tacos kollade på tv,åt chips och myste.
hahahah. Sen åkte vi till VÄRLDENS bond fest. Vilka störda jävlar alltså. :P 
Sen åkte vi hem.. och somnade nästan bums. Sen ringde telefon,  Niklas såklart :D Då ledsenade mallan på mej å gick in å la sej på soffan.

Och jaa.. idag har vi åkt bil undefär. :P  Händelserik helg.

Om 1.timmeoch 45 min är det slut på godis, chips, cola, kakor, bullar osv. Fram till julafton. 10 veckor.
50kr kostar det för den som äter först nått som vi inte får, därefter 10kr åt gången.
100kr för den som vill dra sej ur.
Det här kan ju sluta hur som helst!

Imorgon blir det BebisNelly som gäller.

OVer and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0