Lördag.

Nu har jag kommit hem från en shopping tur med mammsen.
Vi hittade inte så mycket, förutom ett fia med hut :D till mamma. Hon ville ha det i julklapp så jag köpte det :P
Sen åt vi på Forno Ramania, as gott. En cesarsallad med kyckling.
Sen åkte vi hem, och jag började städa hos mej å mammsen började med att planetra om nått hemma hos henne. :)
Ska parvla mej in i duschen snart, om man ändå fick tag på Vojnov någon gång? ehm. Hon och hennes telefon alltså. Omöjlig dam att få tag på.
Mallan var förbi nyss oxå.. Lämnade bilen och kläder. 
Ska nog iväg till duschen nu. Ikväll blir det festa!
Vill du vara med?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Vojnov

Jag är vaken nu haha ; ) Love u smulan

2007-10-27 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0