Måndag.

Vi gick å la oss AS tidigt hos Mallan igår.. typ halv tio. Hon skulle upp fyra.. så det var inte så konstigt. :P 
Men tror ni jag kunde sova?  Näpp.
Framåt elva halv tolv började jag iaf bli lite trött.. men nääh, slutade skivan :/
Men men. Somnade till sist.. Och vaknade KLAR VAKEN kl. fyra när hon drog. Där låg jag till kanske.. ehm.. halv sex.. :P Somnade om sen igen..
OCh vaknade kl. nio av att mallan kom inspringades och slängde sej isängen.. Herregud vad rädd jag blev. 
Trodde jag hade sovit tillh alv två när hon egentligen skulle komma hem..
Tuuur var väl det. :P    Hon mådde illa, där låg vi och pratade en sund sen gick ja åh ämade vatten åthenne inne ihuset. OCh när jag komm tilbax så SOV hon. :P Alltså det tgo fem min typ.


Jaja.. Sov till halv tolv sen iaf. Och vi åt chips, mackor  drack vatten sen :P Det var gott.
Och nu sitter jag på jobbet och väntar på att någon vill skjutsa hem mej. 
Jag vill hem och duscha av mej krogen (?) sen i lördags. Ser för jävlig ut i håret alltså.

Imoegon är det jobb och på onsdag STHLM. WOW. Det ska bli kuligt värre!!
Göra av med lite pengar ;) 

Nu ska jag gå å hämta lök och philadelfia så jag kan äta det ikväll. Det är gott. Vill du smaka?

Over and out.

Kommentarer
Postat av: gunnborg

en kommentar

2007-10-29 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0