Onsdag natt.

Somnade vid åtta idag igen... Sockertfritt tar kol på mej. JAG KOMMER DÖ, en lång och plågsam död!
Kan jag få äta en påse chips? MUMS!! Eller snickerskaka...?  Jag vill ha!
Idag nu när jag somnade så drömde jag t.o.m om gelehallon :O  Jag undrar vad som händer  :P

Imorgon kommer bror till mej.. stackars lilla älsklingen. Mamma ska på feeest :P  Men bror, hur ska du stå ut med mej? :P  Du är väl van?
Och folket där borta, JAG HATAR ER! (Utom pappa och bror) Hur fan tänker du? Du ska vara 40 bast? Du beter dej som en 15åring. Avundsjuk på allt å alla. FÖr att andra lyckas bättre än du. Om jag ser ut ens i närheten så som du ser ut nu när jag är 40 så kommer jag ta livet av mej.  Hatar ditt fula arlse och dina äckliga tomma påsar till bröst, inte för att nämna ditt äckliga fejs!!!  Jag hatar dej!
En dag önskar jag att pappa öppnar ögonen, innan det är försent.
Jag älskar dej så otoligt mycket, men jag orkar inte så mycket längre.
När ska du se, när vill du se, när vill du förstå.


Jag undrar hur jag ska kunna ta hand om andra problem, när jag inte ens kan ta itu med mina egna.
Den dagen kommer nog oxå.  Visst?

På lördag är det utgång med Mallan. Wow. 
Fast...egentligen vill jag åka till Niklas ;)
Men nääh. Uppsala som gäller.  Lotus - seven - seven - lotus?  Jaja, det visar sej.

Dags att sova lite igen kanske? JAG VILL HA CHIPS!!  Typ... nu?  
Först ska jag bara ringa sötnöten.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0