Onsdag!

Idag vaknade jag kl. tolv. :O JAg fick lite små ångest. Men parvlade mej upp, damsög lite och diskade. Sen åkte jag till Mallans jobb och åt "frukost" drack cola och åt MASARINER. muuuuums! As goda verkligen. Men jaa.. det var den sista jag åt nu! För från och mer den 15/10 ska jag försöka att inte äta nå mer godis, chips eller cola. Herregud, colan är svårat! Jag älskar cola! JAG ÄLSKAR COLA!!! Fan oxå!

Sen åkte vi till mamma och gjorde mat och åt. Slängde i oss maten och efterätten! Sen bar det iväg för att kolla på Mallans lägenhet. Det där kommer ju bli AS bra tror jag. Fin var det. Våning 6 av 6 å man hör inte grannarna. hihi. Verkligen jätte fint var det.

Och jaa.. nu är jag hemma.. OCh gissa vad termometern stod på när jag kom hem :O ? 10.7 TIO KOMMA SJU!! Förstår nu? Det är typ AS kallt. Fattar inte. Jag kommer inte vakna en dag för jag har frysit ihjäl. :P Nääh, men nästan så.
Tog kort på termometern när den stod på 11.8, glömmde ta precis när jag kom hem. Men då får ni iaf se att det verkligen är så kallt. :P

Dags att gå å trycka i sej allt gott som jag inte får äta om några dagar. Måste njuta :D

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mallan

du kan få sova hos mig :D

2007-10-10 @ 22:00:52
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0