Roligaste lördagen.

Japp.. Det var det verkligen- Det var länge sen jag hade så sjukt roligt.
Garvade så jag fick ont i magen och tårarna rann. haha. 
Har aldrig ångrat mej så fruktansvärt mycket att jag å mallan inte gick ut. :P Fy fan. 
Alltså.. förstår du hur roligt vi hade?
Maddis å Kotta i london? Någon som missat den historian? Då har du iaf misst nått :P   Kul tror jag dom hade :D haha. Dom är så sjukt roliga!

Jag å Malin åkte å kollade på malins nya höghus :D Det var kod på dörren så vi kom aldrig in :P Sen åkte vi å köpte halebop kort. Så nu ringer jag gratis till alla.  :D YES. Kan prata utan dåligt samvete. :P 
Sen så har jag väl kanske inte så mycket mer å berätta.  


Over and out.



Btw. Niklas - han är söt!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0