Rubrik

Jahapp...  Jaa, idag är det onsdag. Vilket innebär sex med Viktor på tv :P Det är ganska roligt.
Somnade inte förens 5 i morse, måste börja jobba nu. Det här funkar inte längre!
Sen var det sista gången jag lånade ut pengar, inte ens till vänner kan man göra det tydligen.  Blir så jävla trött.
Fegt är det! Töntigt. Idiotiskt. Hur hade du själv reagareat om inte jag lämnat tillbaka dina pengar pengar till dej? Inte så roligt kanske.. Näej.

Vaknade 14.50 :O  Jag fick en fick panik. Hur gick det här till?  Herregud. Hoppade upp och bädde till sängen lite.. Tände brasan och satte mej för att plugga teori. Det funkade i ca 10 min (?) Sen blev det helt plötsligt jätte viktigt att diska. Ehm.. ?  Jaja.. Sen efter det så var det jätte fint.  Japp, efter yttligare 10 min pluggandes så kom jag ju på att jag inte skrivit någon önskelista till jull.. Juste, det är super viktigt.. Och så gjorde jag det.. (VIlket jag inte gjort på kanske 5 år )  HATAR verkligen teorin. Det finns så mycket annat viktigt å göra helt plötsligt när jag ska göra det.
Men imorgon kommer min peronliga teori lärare KOTTA. Japp.. i utbyte mot lunch. ;) TUR att hon valde nått jag var bra på att göra... :P  

Jag undrar. . . .

ääh.. Det var så jävla mycket så jag kan inte rotera ut några frågor bara. 
Det hade med Teorin att göra...  Men men. Ääh. Jag hatar det.
Om jag inte skulle ha lagt ut så mycket pengar på skiten redan så hade jag lagt av!
Jag HATAR verkligen skiten!

Dagt å äta lite kanske?    Panpizza i ung eller fajitas?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0