Rubrik.

Klar på jobbet och allt. Och klockan är  bara fem :O WOW.
Ska nog tigga skjus hem av syster snart. Visst vill hon skjusa hem mej?
Nelly låg och sov på min axel i en halv timme kanske. Sen blev hon hungrig, tyvärr så kan jag inte hjälpa henne med den saken så hon fick gå till systeryster. :)

Biljettjävlarna är slut btw! Så det blir till att stanna hemma ikväll.  BLÄ! SKa unna mej chips och grey´s anatomy :P Låg och kollade på 8 (?) avsnitt igår.  Det är så bra!
Och jag kom på att jag har ju typ sett från början.. :/ jaja.. Bra är det!
Men eftersom jag inte har femman i mitt hus så har jag ju typ missat hela förra säsongen så jag längtar tills jag kommer till tvåan ;) 
Hungrig är jag med... bara så ni vet.


Dags att gå å införskaffa mej chips och vatten :P Blää.
Men jag får välja chips eller cola? Och jaa. Det blev chips. :P 


Nu ska jag gå å hämta gosid till syster. Hon vill ha gula sura döskallar (?) Får se vad vi hittar.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0