Söndag.

Nu sitter jag hos Malin. Och jag mår illa. Bakis som satan.
Har till och med  ätit pizza och druckigt cola, och köpt chips.  Blää! Vi köpte en VARSIN påse haha. :P Det är så gott. ;)

Igår var det kul. haha. Malin somnade på bussen, gick nästan inte att få liv i henne.  Men till slut lyckades jag.
JAg orkar inte skriva nått typ..
Eller JOO!

Dagen namn: GUNBORG! hahahahah.
Fy fan vad kul är det. Herreguuud!

Och idag var jag å Mallan på IKEA och där gick vi.. CVi skulle inte ha nååt, men min nota slutade på 533 kr :D
Fast der oliga med det hela var att när vi gick där så...  pratar dom i högtalaren och säger att dom stänger om 30 min.
Gud vad konstigt att dom stägner fem helt plötsligt. Men men. Sen frågade vi en som jobbade där .. och jaa.. dom hade glömmt sätlla om klokan :P 
Hahah.
Snart är det iaf andra avenyn. Det ska jagå mina chips påse se på.. Och mallan :) 
På onsdag är det sthlm. Då ska det shoppas.  WOW.  

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0