Stockholm.

Jaa, visst sörru. idag var vi  i sthlm., THE BIG CITY: Jaa, verkligen. jag är helt slut efter denna dag. den har vart krävande :P 
Och jag är så himla bra på att shoppa. ;) jag är duktig!! :D
En skinna jacka och en väska. WOW. Jackan var kanske en stl för liten. men det gör inget. jag är sygg i den ändå. :)
 Vi åt på en grekisk restaurang, det var så jävla gott. Tuppen upp för tzatzika, om man inte skulle få så osexig andedräkt av den så skulle jag äta det oftare än jag gör. :P 

               

Jag, Tess, Berlin, Anjuli OCH en sliten jag.



Dags för teori.


Over and out.


Kommentarer
Postat av: mallan

ser du att all din rouge typ försvunnit? eller hur det nu stavas. xD

2007-11-01 @ 17:56:09
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0