Takida?

Nu har jag lungat mej lite kanske.. Men fortfarande helt sjukt irriterad.
Snart ska jag upp och jobba. Och det vill jag inte. 
VET DU?!  Om jag inte får gå på Takida imorgon... då... alltså jag vet inte vad jag gör. Emma ringer vid två  imorgon och säger om det fanns biljetter kvar. Ååh. Jag har fan sett fram emot det här! Och bara för att  du inte HADE NÅGON LUST att svara i den där j'vla telefon. Är så less på dej! Hit med pengarna för helvete. Sen kan du forsätta bete dej som en... jag vet inte vad!  Och du ska föreställa en vän! HA!  Jaa herregud!

Nelly kommer och hälsar på på jobbet imorgon. Då ska jag kramas lite med henne. Så puttinuttig ;)
Och så får jag självklart träffa syster, mysigt. Och förhoppnings vis pojkarna.


Emma, Charlotte Och Em ska ge allt imorgon! ;) (Om det finns biljetter)


Btw, det gick bra att plugga teori idag. Kan ju ganska mycket iallafall.
Det är det där med att få ner skiten på papper och förklara i ord. OMÖJLIGT för min hjärna!
Jaja. Hoppas det går bättre att skriva den här gången.
Nu måste jag nog sova. Ska upp om 7.5 timmar. Blää

Får jag komma och kramas med dej snart Bert?  ;)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: evamy

Takida är ju såå underbart bra!

2007-10-26 @ 02:13:49
URL: http://evamys.blogg.se
Postat av: veronica!

He ja har sett en del av dom där grabbarna! innan dom blev kända iof men vi pimplade på samma is och hade gemensamma kompisar:D

2007-10-29 @ 22:38:06
URL: http://ronkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0