Tisdag.

Idag har jag jobbat :P Det var ganska kul, en och en halv timme pratade jag men med malin i telefon, i en och en halv timme satt å störde mej så  det tog sån jävla tid å jobba å resterande timmen fikade jag med syster å jobbade lite :P  hehe. Ganska duktig är jag fakitkskt.

Imorgon ska jag nog ta och gå en promenad till mamma kanske? tror ni det blir kul? det tror inte jag.
Ska försöka gå upp lite tidigare och damsyga sen bege mej ut :P
Jag är VÄRDELÖS på det alltså,... förutom att jag är lat så vill jag veta varför jag verkligen HATAR att träna, allt som har med träna att göra är värdelöst och jag hatar det! 

Nu ska jag göra nått kul? ehmm. finns jnget..men ska hitta på nått. 


over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0