Torsdag.

Yes. Då var det torsdag igen.. Och jaa..Jag bev väckt vid halv elva, av Mallan. Hon var hungrig :P  Så hon tvingade upp mej för att åka till max åt henne :p Jaa, tur att hon är så söt!
Sen hjälpte jag henne där lite med kassan åså, för jag kan den nu! ;)
Sen vid halv fem så åkte vi ner på staden, jag tvingade på mallan massa saker. Så nu har hon en helt ny outfit för nästa utgång. :P  PLUS skor. Lika som mina :P fast bruna!
Jaja. . . så kan det gå.
Nu är jag hemma, har precis ätit kyckling, pommer och café de paris sås :D Avis mallan?
Har hängt tvätt oxå. Sen var jag duktig och gick ut  för att hämta ved och tände brasan. Så nu är det snart varmt. :P

Imorgon ska jag jobba, sen hem till Sofie och Daniel. Haha. Det lät roligt :P 
Sen på lördag är jag och Malin bjudna hem till Kotta för att äta till tugg och fira henne lite, för hon fyller nämlig 19 hela år ;) :D 

Over and out.

Kommentarer
Postat av: mallan

haha du kan vara söt. men du ba aa vi kommer, och jag stod där som ett fån xD tack för maten. :P ja dåligt avis på cafe de paris-sås! kyckling också för den delen, och på tal om pommes! sheisse

2007-10-04 @ 20:40:03
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: EM

Men ofta jag vill åka dit själv. haha. Då får vi ju faktikst anändning för våra nya kläder :D Orka vänta tills nästa helg :P

2007-10-04 @ 21:11:51
Postat av: Anonym

Haha.. Ja roligt lagom är det ju faktiskt. :p

2007-10-06 @ 13:38:43
URL: http://kahlua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0