Varför?

Jaa.. Varför är  jag vaken? ajg vill kunna sova på nätterna å vara vaken på dagarna.. men näej.
om jag mot alla odds är vaken på dagen så äter jag bara.. så egentligen skulle jag vilja sova dygne runt till mitt matmissbruk, eller vad man ska kalla det, är över. sen skulle livet vara mycket lättare.
Japp.. så är det!
det är bara så här på nätterna som jag tänker på saker jag inte får tänka på, jajaja.  Hur som helst.
Jag kan inte sova.
vad gör du? sover du? Vaah? är det sant?



Jag hatar mitt liv!  Eller näh, jag HATAR Uppsala!  Nu ska jag kolla på ehmm.. nått med massa poliser. Tråkigt som fan, men vad får man inte stå ut med när man inte har nått boxer kort.
Sov gott.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0