Fan oxå!

Det funkade inte med att trycka i sej en chipspåse, 1.5 liter cola å gråta. 
Ska jag göra nu då?

Åså har jag mens.. Så inte kan jag ha sex heller . . . så . . nääh, vi skippar den delen!

Jag kan omöjligt vara vard det här? Visst?  Jag HATAR uppsala! 
ehmm.. jag sa väll att jag HATAR HATAR HATAR fittuppsala! Det borde ligga under vatten!
Blääääää!!! 

En dag... en vacker dag. Ska jag  flytta å sen när jag kommer å hälsar på min älskade familj ska jag bara le.. å tänka. Fy fan vad skönt å slippa den här jäva stan! För det finns inget jag hatar så mycket som Uppsala.


Over and out.


Kommentarer
Postat av: louise

varför hatar du uppsala så mkt? =P

2007-09-11 @ 23:25:15
URL: http://louise1.blogg.se
Postat av: Anonym

Bara så less på staden. :) händer aldrig nått, och OM det skulle hända nått då händer det bara dåliga saker. :/

2007-09-12 @ 00:28:36
URL: http://emeeeliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0