Fröken Slarvig

Japp, det är jag.
FAST jag har gjrt något jag inte gjort på ehm... två månader , nämligen, STÄDAT.
WOHOW.
Det gläser i vart enda hör. haha, Jag är så duktig. 
Jag bytte i sängen oxå, till VÄRLDENS FULASTE sängkläder. hahaha. 49 kr på IKEA, det var det värt :D
Skulle ha lagt in en bild, MEN som sagt, min CP dator är värdelös så den vill inte lägga in mina bilder. Bajs på den.

Systeryster kom och åt lax med mej. Och sötungarna förstårs :) Me love!
Tror ni inte att dom små sakerna springer runt i hela mitt hus med skorpor.
Där fick jag för jag trodde jag hade vart duktig. Blää. Nya tag imorgon :P
För nu ska jag iaf in till staden å träffa Tessan, min lilla sötunge. :)
Så nu ska jag gå å göra mej lite finare än såhär.

Vi hörs å syns.
Over and out.

Ps. Du har redan förlorat mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0