Hahahah

Ni missade just dagen höjdpunkt. Hahah. Jag skrattar så jag gråter.

Malin sitter helt inne i datorn fast vi pratar om nått, men hon är lite borta , helt plötsligt springer hon till andra sidan rummet. Kastar sej på en påse som det ligger nått i och kaster den i marken gång på gång. :P Samtidigt som hon säger,  det ramlade ner ett djur tror jag.
Sen lyfter hon upp påsen och kollar på golvet. Helt skräckslagen. Det var bara ett bald Emelie.
HAhahahaha.
ääch, det kunde vart ett djur. Nästa gång kanske det är det.


jag tror jag dör. Seriöst. det var så jävla roligt. 
Du skulle vart här. 
Nu ska jag torka tårarna å göra nått vettigt, dricka cola kanske?


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag skäms nästan :P

2007-09-12 @ 22:49:49
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0