Herregud vad jag är trött.

Men tog mej lite ork att uppdatera.


Idag skulle jag till bror på kalas men det blev inget av det. Det var bara en som skulle komma idag för att den inte kunde komma på lördag.. Men då kommer jag iaf min älskling :) 
Jag och min bror åkte iaf in till staden och tog hål i hans öra :)  Så ont gjorde de inte vah?
Men du var bra skitits innan lilla bebis ;)  Haha.
Senare drog vi vidare till Nilssons jobb. Hon är fan blad det finsate jag vet!! Herregud vad jag tycker om dej.
Men HATAR ditt jobb. Det finns så goda saker där, å kan Emelie säga näej? Nääh. Jag älskar å äta skit saker. :P Det är gott.
Den här veckan ska jag å Nilsson göra nått väldigt spännande. Verklighet eller inte!? Det är frågan.
Sen lämnade jag bror vi bussen å drog vidare till Foppa, skulle på förfest. Men nääh. Var så jävla trött så jag stannade där tills dom  drog vidare sen bar det iväg hemmåt. Eller jag tog en sväng in på Ica oxå ;) gissa vad jag köpte? :D
Du måste gissa? ;)

Hur som helst så ligger jag här nu å ska sova, själv som alltid ;)  Hoppas du får dåligt samvete nu Tobias!
Ska nogslå dej en signal nu :)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att du, snyggve brakskit, köpte chips? :P jag vill ha det nu!

2007-09-09 @ 15:59:08
URL: http://mallbrall.blogg.se
Postat av: Anonym

Eftersom det inte verkar vara några andra som vill gissa.. så kan jag ju säga att du har RÄTT :D GRATULATIONER

2007-09-09 @ 23:33:18
URL: http://emeeeliiie.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har jag hunnit läst det här inlägget minst 5 ggr. Du är DÅÅÅLIG på att uppdatera din blogg tycker jag :p Love you. Snart e de norrkan vecka,
o kryssning igen :p moahaha. Jag HATAR dansband!

2007-09-10 @ 00:56:48
URL: http://kahlua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0