Kryssningen

Jahapp.. Jaa, Tobias tycker jag är dålig på att uppdatera min blogg så han tvingade mej å skriva nu :P  Han är elak!
Men oj så fin ;)  Nu blev du väl glad? ;)

Men jaa.. Det blev iaf Fredag och kl nio på morgonene :O  KL NIO PÅ MORGONEN så knackar det på dörren och där står Sofie. Herreguuuud säger jag bara. Jag var ju dödstrött.
Vi satte och och åt frukost sen åkte jag in till stan å shoppade med mor. Det blev lite nytt :P
 Sen var jag hemma igen, dags att springa in i duschen å fixa mej :) Väl klar var kl. halv fem. Men vart fan var åsa? :O Hon skulle ju vara här nu så hon han duscha? Men nääj näej. Hon stod i kön på systemet för färdkost var viktigare :D  hahah. Jääjää. Hon kom till slut iaf, då var det bara att packa  springa ut till bussen .
BTW så skulle sofie ta lantbussen, för hon hade inge busskort till min buss :P  Det skulle hon inte ha gjort :D
Det bliv kaos när :D  Väl framme på station så går vi å köpte tåg biljetter å grejer.. Sen kollar jag på kl. och kl är 17.55 och tåger går nio minuter över sex. Och sofie har inte kommit än. Gissa om åsa hade panik :D hahah.
Och Maries systers son skulle komma å hämta hennes bil. Tror ni han var på plats fem över sex? näej. och sofie? Näej. 
Men ingen panik gott folk. Micke säger lungt å sansat att vi hinner med båten även om vi tar tåger om en halv timme.
Och åsa blir lung igen. :P


Allt gick som planerat.. vi han med nästa tåg, haffade en taxi på gatan  och båten var på plats.

Efter några öl för gammlingarna så var det dags att gå ombord.
Vi hittade typ inte hytten. haha. Långt ner som faan var den. UNDER bildäck :D  Vi är fattiga :P:P

Så fort taxfreen öppnat var det bara att börja dricka. Jag kan verkligen inte dricka sprit, sofie tjtade och lyckades övertala mej IGEN. En lite hallon vodka till oss.  Det var inte gott. blääää. men vi lyckades få i oss en hel jävla massa. Det var fem cm sprit kvar när vi vaknade på lördagen.
Men tänk om inte jag å sofie tänkt på att ta med musik? Då hade vi dött.
Måste jag ta det mer detaljerat? haha. Minns ju knappt nått :D Herremingee. Eller hur man säger.
Men kuuul hade vi.
Och du i lacoste tröja. Du var het! ;P

Hur som helst. JAg var heeelt galet dragen i typ 24 timmar.
Jag säger bara 30 gräns sofie TRETTIO GRÄN. Inte 34!! Hur som helst.  :D  Du har ju fina lunger. :D


Några citat :D :D

Alla sitter i en B-hytt.

Micke: Sofie vad står det på din arm.
Sofie: Mitt hytt nr.
Micke: VAH? är det sant? Det är fan det smrtaste jag sett.
Sofie: JAg vet. Fast det var en blondin som kom på det.
Micke. Det är fan OMÖJLIGT.
Alla skrattar å tittar på mej.,

För det var ju faiktist MIN idé :D

Jag- sofie - åsa. marie - och diana siter i taxin på väg till båten.

Marie: Vilken båt ska vi åka?
Åsa: Silja festival.
Marie: MEN GUD VAD ROLIGT ( himmlar med ögongen å tittat ut genom fönstret )

Alla sitter  väntar på att få gå på båten

Diana: Alltså vad fan är det här? (kollar ut på allt folk)
Marie: VAdå?
Diana: Men kolla på dom? Ska dom åka med oss?
Marie:Jaa? vadådå?
Diana: MEn ser du inte? Det ser ju för fan ut som att dom ska gå in i gaskammaren.


 Hahahaha. Jaa, hade du vart med hade du fattat precis  vad som var roligt. Om du inte skulle göra det :D
HAr några fler På g. Fast dom kommer lite senare. hittar inte lappen för tillfället. å bilder kanske kommer senare om du har tur :D  

Sa jag att jag var helt galet full?  Har aldrig upplevt min värld så suddig. Å har dessvärre aldrig drukigt så mycket som det här dygnet.

Nöjd nu Tobias? ;)  


Over and out.




Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja nu är jag mycket nöjd :D Skönt att ni verkar hacft en bra resa trots att det inte verkar varit våran ålder som höll till på båten :P Bra idé det där om rumsnumret, ärligt. hade jag itne kommit på ialalfall. Puss

2007-09-05 @ 00:26:19
Postat av: Sooofieeee

Nu h ar jag skrivit om kryssningen.. moahahhahaha :D

2007-09-07 @ 19:50:28
URL: http://kahlua.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tyckte de var en alldeles underbar kryssning :D

2007-09-08 @ 01:44:55
URL: http://kahlua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0