Namnlös

Japp.. vaknade kl sju idag av att jag itne kunde sova :/  Why? Ingenaning.
Hur som helst är det fint  i mitt hus nu igen :P Jag ÄR duktig. WOW :D
Det gläser överallt. Fast... snart kommer mallan å då blir det diskr. Skit oxå :D
Fast jag var ju tvungen å muta henne med nått. haha.
Får väl se om hon hittat hit. Hon är itne så duktig på sånt.

Igår messade jag med busshållsplats ragget. haha.
Han jobbar på samma jobb som min mamma. AS roligt tyckte jag. Mamma vet vem han är, men vill inte säga om han är snygg eller inte- Taskigt ellerhur?  Hon vet säker inte vad som är snygg eller inte så hon vågar inte.
EN kille som är snygg är Alexander Skarsgård i Vingar av glas. Herremingud. :P

Nu har jag å Mallan hunnit till gränby, donken, statoil OCH dragit två killar vid rölyset. ;) Det ni.
Den ena böjade gråta för vi skulle svänga å den anda glodde så ögonen höll på att ramla ur. Och vi med. Såg aldrig om ha var snygg, tyvärr  :D Det regnade för mycket.

Btw, Norrkan snart :D WOHOW. Het sjukt. VArför ska alla snyggingar vara amslade där nere för? Eller är dom snygga för man vart så fruktansväft dragen när man vart där? jaja. hur som helst. :P  Jonas är iaf HET!
Nu ska jag bränna en ny skiva och sen sussa lite, för lata jag ska nämligen upp och jobba imorgon.

VET DU!? Min toa funkar inte. BUHUU! Vågar man ta en sväng för bi mamma kanske? ;)

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0