Onsdag.

Herreminge.  Vilket tråkig dag.
Vaknade kl. två :O    Jääjää.. jag är så trött av mej. 
I natt kunde jag typ inte sova, låg å tänkte alldes för mycket. 
Jag hatar allt som har med känslot att göra. :)  jag har aldrig vart speciellt bra på sånt här.
Hur som helst. det var guldLAND på nattliv i natt. Det var det fan ingen som fattade.  jag kom aldrig fram För helvete.  Piss. Annars hade jag vart minst 50 tusen rikare. Då hade jag inte behövs söka jobb förens efter jul.
Vet ni vad det innebär? :O    Att jag skulle kunna sova i minst fyra mnader till. haha. Jag älskar att sova. 

Vet ni en annan sak?  Jag längtar tills imorgon. :D  Kanske. 
Men varför får ni veta imorgon isåfall.. :) 
Åhh.


Jag är hos malin. och vill ni veta? hon tvingade mej  ta med min  dator. hahah. Så här sitter vi och nördar oss. Hon vid sin å jag vid min, Vi är så jävla roliga ska ni veta.  Å imorgon är jag tvungen å åka in till staden kl. åtta för att då börjar hon jobba :)  Hon är duktig.
Då ska jag äta en vaniljmassarin, vet du? jag snodde en idag när jag var in å lämnade backarna. haha. MUMS.
JAg älskar godis. Och Hatar å träna. Så snart får bradnkåren komma å hämta mej i mitt hus, å dra ut mej ur taket för jag inte kommer ut genom dörren. Tragiskt men sant om det ska fortsätta såhär.

Nu har jag inte så mycket mer å skriva för stunden.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHA, TJUV! Jag ska säga det till fröken, avdrag på lönen ;D

2007-09-12 @ 20:28:07
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0