Ooh, Gode gud.

Gott folk. Okända människor läser min blogg :P
Det var lite roligt å veta, tyckte jag :D 

Men . . Måste bara fråga? Är det intressant? eller bara tragiskt å läsa min deprimenande blogg?
Bara undrar :)
 
Så jaa.. Tisdag hur  som helst. Ännu en dag har gått.
Började med att min kära syster å Linus kom förbi. :)  Me love!
Dom skjusade in mej till körskolan sen, jag hatar det! Vill inte ha nå körkort. Blää!
Så om du inte visste det, så kuggade jag på teoriprovet igår IGEN. Blir så trött.
Varför måste jag vara dum ihuvet för? :O

Jääjää.. hur som helst så bar det iväg till jobbet efter det.  Tog inte så lång tid, 3 timmar sen åkte jag med pappa hem. Å sen ar jag suttit här, eller  internetet började just funka. Det suger hästpung! Någon mer som har problem med Telenor skitmobila bredband?  Mitt funkar iaf piss. Blää! Dom borde kastas i toan å spolas ner!

Nu kanske jag ska vänta tills nattliv börjar? Det finns inget mer intressant att kolla på efter tolv.  Eller kanske VIP :O 
Du fattade min irroni va?



Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0