Orkar, orkar inte?

Varför för i helvete? Varför? 
Vet inte rikgit vad jag vill ha svar på.. men nått är det jag undrar . . Om jag visste det, kanske det skulle vara lättare att hitta svar. eller ?

Jag har sagt det förr. . . och jag säger det igen.
Jag kan omöjligt förtjäna det här!



(HORDATOR! GÅR JU FAN INTE ATT LÄGGA UPP BILDER. Hur som helst skulle det vara bilder på Mej, malin å tobias där. )  FÖr vet ni? Den tjejen tycker jag om.








Tobias för fan? Vad gör du?  Varför är du så långt borta när jag behöver ha dej nära?

Kommentarer
Postat av: mallan

ska vi leka idag snygging? :D jag är nervös btw. puss påre

2007-09-17 @ 11:22:34
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0