Så var det över.

Jajjamensan. Det var det.. å så var det söndag! En kort och ganska hädelselös helg.  VAd var det här att se fram emot?

På tisdag blir det jobb.. fram tills på... ehm.. lördag?  jaa, ingen aning. KÄRRING!!
Och jag kan inte ens kassan. Ska nog stänga igen, den här veckan. Inte mitt fel att du är värdelös å inte kan lära mej.

Hur som helst.. hade jag nog ganska mysigt med mina sötisar igår :)   Synd att du inte kunde slita dej Mallan.  
Men men. Jag å tess gic k till doken å mumsade sen mötte jag mallan vid bussen å hon fick lite pommes så hon skulle klara hela resan  till sala å tillbax. hahah. Jaa, jag säger å de.

Idag var jag på bio med min bror. Ett öga rött såg vi.
Den var ganska bra. Snacka om kulturkrock. :)  haha  " Har jag berättat om när du föddes? Hur ful du var? "  Eller nått åt det hållet. Bra vad den. Och kina maten, herregud, som vi åt innan filmen. Det var
eftetlängtat. Älskar dom där vårrullarna. MUMS!  Vill du smaka?

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0