Tisdag.

Och  jag är döds trött. Lider du med mej? Tack!

jag å mallan befann oss kl. 05.00 på rosendals konditori. GÄSP.
började att baka av. jaa, det gick ganska bra.
Sen drog hon.. å jaa.. förutom att hon glömmde små bröden och en jävla nolla till prakitkant så gick nog allt som  smort idag. haha. fick beställa varor med :D För det var någon viss  ehm... ägare av av  stället som inte kunde tänka innan hon drog till rodos.
Joo, nämnade jag att det här måste vara värsta bra träning tills jag blur egenföretagare, eller jag å mallan blir egna företagare :D haha.
fast jag hoppas vi bara ska ha ett ställe å hålla reda på  :D
jaa, gud vet hur de skulle sluta annars.
hur som helst så trodde praktikanten att musli och havregryn var samma sak.
det är OMÖJLIGT å vara så dum när man går andra året.  jääjää.
Jag är dukitig iaf! ;)


Igår var jag mallan å ullis på supersugen. hahahaah. jag dör. den var så sjukt rolig. jaa, herregud.

Dags å sova kanske?  jag dööööör!!!!


han är söt!  ;) hihi.


oven and out.

Kommentarer
Postat av: mallan

helt fantastiskt duktiga är vi! och vårat eller mest ditt bagari kommer äga arslet av dom andra. :D

2007-09-25 @ 22:08:56
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0