Torsdag.

Och ny mobil har jag :)   ehm.. kommer inte ihåg modellen nu, glömde den nämligen på jobbet. inte lätt å komma ihåg allt heller. :P 
Dom i mobil affären flirtade med mej å Mallan, FAST vi såg ut som skit. haha. Jaa, dom skulle ju bara se oss typ.. en vanlig utång ;)  WOW:

Bara två dagar kvar å jobba. Jag är FANTASTISKT trött ;)  haha. 
Jaja.. jag vet inte.. det har inte hänt så mycket idag. Har gått helt sjukt bra idag iaf.. kan det bero på att Mallan var med  å styde upp :D 
Alltså.,.. det var en så jävla tjurig kärring jävel idag.. herreguuuuud! Hon kan väll prata så man hör? visst?
Hatar kärringar.

Hur som helst så kom mammsen å fikade, Tesen tittade förbi, och Vojnov.  Alla på en gång. Bara för att jag itne var själv. Jääjää-


Nu ska jag nog ringa ett lite samtal, till ett vädligt sött födelsedagsbarn :P    Sen soooova.
Älskar att sova. kulkul.

Natti natti.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0