Va fan äre här?

Vad ska jag göra för helvete?  Vad tycker du?
Blää..
Jag vill flytta långt långt långt härifrån.. Å aldrig mer återvända till den här stan.  Fy fan!'
Buhuu..
Hata hata hata.




Vad ska jag säga tycker du?  Gör du såhär för att du har dåligt samvete,så . . .vet jag fan inte vad jag gör.
Vet att du läse å du vet vem du är (;


Såå.. idag har jag plockat frukten. Fy fan vad det suger. Fitta.
Å sen skynade jag mej hem, eller först åkte jag å pappa till gränby och fixade han glasögon som klat arslet hade tappat så dom gick sönder ;) sen köpte jag flour och plackers på apoteket å sen cd skivor på expert så nu kan jag lyssna på alla bra låtar igen :) 

Hehe. Nääh. men herregud vad jag snackar skit nu då.. kl är ju för sjutton mycket. dags å sova? Ja tack.


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0