Värdelöst.

Idag var en sån dag man önskar man aldrig gått upp. fy fan.
Varenda liten sak jag skulle göra gick fel. ALDRIG STARTAEGET! Iaf inte med en kavlingsmaskin från stenålderna, eller en kassa apparat från istiden och inte heller med ett jässkåp från dinoraourernas tid.  Vad fan är problemt ?  KÄRRING! 

Imorgon ska jag fan betälla ny tatueringstid. å nu är det på rikigt. OCH låsa upp min telefon. Min ränking är ju bara på 1000kr. :O  Jag blir galen. Om Malin inte vart så söt så skulle jag inte behöva ringa henne hela tiden å då skulle räkningen inte vara hög heller. Så blää på dej! ;) 

Laga lax med sallad när jag kom hem. AS gott. Sen köpte jag chips å dip efter jobbet, för det förtjänade jag efter en dag som denna.  Efter maten så somnade jag, vaknade kl. nio  av väckarkl stängde av den å vaknade för kanske en timme sen KLAR VAKEN.  Så vad ska vi hitta på nu då?  Någon är visst sjukt seg på att ringa. *host host*

Nu kanske jag  måste försöka ova... Ska faktikst upp å jobba och vara lite duktig. IAf ingen prakikant där imorgon. hahaha. jaa, hon ... finns inga ord!
Börjar iaf inte förens kl.nio imorgon.
Så jag å min säng ska umgås lite extra imorgon ;)  haha.


Over and out.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha ja du är söt också :D

2007-09-27 @ 20:28:42
URL: http://mallbrall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0