Babylonsjukan.

Den filmen kollade jag å Malin på igår kväll, skulle bli utgång och fira Sofia som fyllt 20 men, vi kunde inte komma överens om vart vi skulle och när, så när allt de andra folket åkte in till staden blev de Babylonsjukan och chips för våran del . Mycket mysigt.
En sväng till max å lite så :P 

Mitt lilla hjärta, Linus,  firades igår också- JAg var helt slut när jag kom dit, så jag somnade mellan små pojkarna framför tv. Mysigt värre, till dom hoppar på en för att de är mat serverat.
Kyckling gryta, precis som jag ösnkade, jätte gott. Efter de nå kladdkakecocos grej med vaniljsås och marrängsvich (?) MUMS.

För första gången på hur länge som helst så vaknade jag efter två :O Helt otroligt skönt att få sova.
Ska kanske parvla mej till gränby lite, är sugen på baugette. Skulle vara jätte gott.

Nu ska jag bara mysa lite till i sängen sen parvla mej upp å diska lite, sen flytta mej till soffan, mabybaby gränby.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för igår hjärtat :)

2008-04-20 @ 15:34:15
URL: http://Malin7.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0