De var fasligt vad de gick fort.

De hände ju as mycke kul som jag vill berätta när den här skiten var nedlagt för några dagar. Fan vad trött jag blir.
Jag som inte ens kommer ihåg om jag vad jag åt till lunch, hur ska jag komma ihåg vad som hände i helgen liksom.
Idioter!
Malin fyller iaf år på söndag, Och på lördag är de party. Då ska jag dricka, dricka så pass mycke så alla problem, känslor för männiksor man INTE INTE INTE ska känna nått för, är borta. Bara en glad, possetiv  Emelie kvar när jag vaknar.
Men man vet ju hur de där kommer sluta.

Jag diggar inte at man ställt om klockan, de är iof mycket ljusare ute men jag behöver den där timmen att sova, jag  är tröttare än vanligt. Jag vänjer mej snart, men innan dess då? herrejesus.
Jag har ont i huvudet med.
Nu ska jag sova, eller ska fösöka.  Jag tänker för mycket så jag ligger vaken en två timmar och bara glor, jävligt irriterande.
Verkligeheten kommer sakta mot en,  jag kommer aldrig få Niklas, Farmor kommer aldrig tillbaka, och mina pengar kommer jag ALDRIG mera se. Låna aldirg ut pengar till någon! Inte ENS en vän ni tror att ni kan lite på!
Eller en ni tror är er vän kanske man ska säga.




over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0