En helt vanligt jävla måndag.

Jaa, precis.
Inget kul har hänt direkt.
Jag är en av dom männiksor som INTE är gjorde för att jobba. Så är det verkligen.
JAg tycker att de är pest och pina att behöva parvla sej UPP ur sängen kl. 7 på morgonen och åka iväg och vara sur och grinig hela dagarna, för de är sån jag blir när jag inte får sova.
Om jag fick bestämma så skulle de vara så här.
Sex timmars arbets dag och man skulle inte behöva börja innan tio om man inte ville. Helst inte jobba alls, men de förstår ju till och med jag att de inte kommer funka.
Så om jag fick gå upp vid halv nio - nio istället,  börja kl tio och  jobba till fyra - Då skulle allat vara så mycket lättare.
Roligare med troligen, efter som att jag och många andra morgontrötta inte skulle behöva vara på dåligt humör hela dagarna.
Mornarna förstör min dag.
De va de!

Var till  min vän Tesen idag iaf, vi åt mat och pratade å kolla  på TV.
De var mysigt.
Nu ligger jag här dö trött och jaa, jag ska nog sova nu.

På lördag ska jag träffa min kära kusin - Ska bli en mysig lunch och sen shoppa inför kvällen.
Jag gillar att vara med henne. Hon är en väldigt söt lite filur de där.

Btw. BLÄÄÄÄ!


Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0