Helt sjukt trött jag är på de här.

Blir så jävla irriterad över att det blir så här.
Det finns hur många pojkar som helst, men vad gör man? Joo, man går och tänker på EN ända heeeeela tiden. Och den där ända förstör ens liv.  Jag fattar fan inte. 
Jag tror inte att du behöver gräva ett djupare hål i mitt hjärta, de kommer ändå aldrig växa igen.
Jag prövade att göra försök till att glömma, men de såg vi ju hur de gick.  Han hade en 39 årig KK och inte de minsta seriös på nåt sätt, igenstans.  Äkligt. Men jaja. Man gör som man vill, och tuuuuur är väl de.


Please, go away.

Jag har ont i magen.
Bye bye.


Kommentarer
Postat av: veronica aka lilleman

Jag tror att du kommer hitta världens bästa kille väldigt snart!

2008-05-07 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0