Ibland så.

Jaa, ibland blir jag verkligen förvånad hur jävla dum i huvudet jag är?!
Alltså, seriöst. . . vad hade jag förväntat mej?! :O    Så fruktansvärt blååååst!

Flickvän, varsågod.  KK som är 39  varsågod, hångla gärna med min faster, MEN GE FAAAAAAN I MEJ!!!!!!!!!!!!!! 
Jag är ju en svag människa.

Herreguuud i himelens parader. Himla kul är de, btw.
Jag är äcklad, utnyttjad och sjukt arg att ingen kunde ha sagt nått tidigare.


Nu är de dags att flytta, för i den här stan så känner alla alla, verkligen. Har fått de bevisat för mej nu den senaste tiden.
Så GBG nästa, och jag ska dit.  Förr eller senare.



Blä
blä
blä
blä
blä
blä
BLÄ

Jag är taggat för jobb imorgon känner jag!
Fy fan.


Kul?! Näej, de var inte kul, de är inte kul.



Niklas, faaaan vad jag behöver dej!    KAn vi glömma för en skeund att jag är dö kär idej och bara vara?! Snälla?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0